Friday, February 8, 2013

tahun penuh dugaan..

tahun ni aq rase aq bnyak sangat di duga..
tak tau kenape..
tapi aq rase Allah nak bagi something untuk aq..
Allah nak uji sama ade aq mampu atau tidak menghadapi ujian daripada nye.

aq diuji dalam pelajaran aq ...
aq menangis sebab aq sendiri yg bodoh..
can't you all imagine..
being the lowest in the class for only a test for two chapter ..
aq rase aq faham..tapi kenape aq tak boleh buat???
kenape orang lain boleh..dan aq still lagi mencari-carinye..
i think i have put enough effort on it..but why i can't achieve success?
dan aq dimarahi oleh cikgu hanya sebab aq tak wat keje yang sepatutnya tak ade dalam jadual..

is that fair to me..
teacher blame me bcoz of i didn't do my work..
and i cry infront of others because of it..
i cry like a kid searching for his mother..

but i think that is the start towards my success..
i think i should get up and start it right now..
no way to turn back..
aq akan pastikan subjek tu dan subjek -subjek yang lain tidak ade yang fail dalam ujian 1 dan seterusnye.
and make the teachers proud of me..
baru gempak skit sbb boleh wat lonjakkan paradigma..
for my parents.. 
i hope both of you can still supporting me and pray for my success..
aminnnnn ya ALLAH
aminnnn Ya Rahman...
aminnn Ya Rahim..

No comments:

Post a Comment

Nak komen tak kat sini???
Nak komen,komen..... noKOMEN...
LAYAN.... :)